دستگاه ماشین فرش شویی

دستگاه ماشین فرش شویی امروزه نسبت به گذشته کاربرد بیشتری یافته است. در زمان های گذشته قالیشویی ها این قدر رواج نیافته بوده اند و استفاده از ماشین فرش شویی اینقدر مورد استفاده قرار نمی گرفت.

شرکت هایی که به تولید ماشین فرش شویی می پردازند باید دقت لازم را در تولید محصول به خرج داده تا دستگاه هایی با کیفیت بالا و قیمت عادلانه ارائه نمایند.

شرکت ماشین سازی ما تولید کننده انواع ماشین فرش شویی و آبگیر فرش در سطح تبریز و سطح کشور می باشد که قیمت عادلانه و کیفیت بالای محصولات این شرکت را متمایز از سایر شرکت ها کرده است.

دستگاه های ماشین شویی و خشک کن فرش در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و ارائه می شود که از نمونه های آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

کارخانه تولید ماشین فرش شویی شرکت ماشین سازی ما به عنوان بزرگترین و معتبرترین کارخانه تولید ماشین قالیشویی در سطح کشورمی باشد.

ماشین فرش شویی ترکیه : تولید دستگاه فرش شویی ترکیه در شرکت صنعت مدرن توسط متخصصانی که در ترکیه و آلمان دوره دیده اند انجام می شود.

تمامی دستگاه های تولید ترکیه با کیفیت بالا و قیمت عادلانه می باشد که آماده ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت می باشد. همچنین این دستگاه ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت هستند.

دستگاه های قالیشویی ترکیه یا همان طرح ترکیه یکی از محبوب ترین دستگاه های صنعتی و نظافتی می باشند . این دستگاه ها به دلیل تولید در طرح روز اروپا و همچنین استفاده از مدرن ترین و با کیفیت ترین قطعات ساخته شده است و یکی از دستگاه های صادراتی می باشد . هم اکنون شرکت ما همین دستگاه را به سراسر کشور ارسال می نماید و شما می توانید با یک تماس با شرکت ما و پس از مشاوره در رابطه با دستگاه مورد نظر خود ، ان را سفارش داده و در محل مورد نظر خود دریافت نمائید .

توچه داشته باشید که می توانید تنها با پرداخت 40 درصد از مبلغ کل قرارداد دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید . خرید نقد و اقساط بسیار آسان . با شرایط ویژه ، بهترین دستگاه های نظافتی تولیدی در سطح کشور

ضمن اینکه هم نصب و هم اموزش دستگاه ها توسط اکیپ ما برای شما انجام خواهد شد .

همین امروز جهت سفارش دستگاه های نظافتی با ما تماس بگیرید .