ساخت دستگاه صنعتی مسلما کاری بسیار دشوار است . این گونه دستگاه ها مسلما خط تواید خاص خود را نیاز دارند و باید توسط اکیپ متخصص و مهندسین که حرفه مرتبط با این خط تولید را دارند در ان مشغول به کار شوند .

البته لازم به ذکر است که اگر هدف ما مونتاژ محصولات باشد کار ما مسلما راحت تر است . اما همین مونتاژ دستگاه هم کار چندان راحتی نیست و باید بدانیم دستگاه صنعتی چگونه باید ساخته شود و برای چه منظوری و در چه محیطی قرار است از ان استفاده شود !

می توان گفت امروز در کشور ما شرکت های انگشت شمار ماشین سازی وجود دارند که مشغول به کار ساخت دستگاه صنعتی هستند . این دستگاه ها می توانند دستگاه های کارگاهی و یا دستگاه های نظافتی باشند که عمدتا دستگاه های نظافتی می باشند . 

دستگاه های نظافتی شامل دستگاه هایی هستند که عمدتا کار شستشو انجام می دهند مثل دستگاه های پتو شویی یا فرش شویی و ..

ساخت این دستگاه ها نیازمند دانش بالایی است .کنترل نحوه عملکرد و کیفیت کار دستگاه و مدیریت و چگونگی مصرف انرژی در این نوع دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است .

توجه فرمائید که موضوع بحث ما تولید داخلی این دستگاه ها می باشد و نه محصولات وارداتی . تمامی این دستگاه ها هم اکنون در داخل کشور توسط شرکت های معتبر صنعتی در حال تولید هستند و خط تولید انها در حال کار می باشد .

ساخت دستگاه صنعتی  داخلی

کیفیت این دستگاه ها بسیار بالا می باشد و می توان گفت اکثر کارگاه های مشغول به کار در حال استفاده از نمونه های داخلی این دستگاه ها هستند . شما با کمی تحقیق در اینترنت خواهید فهمید که ماشین سازی ایران به چه میزان رشد و توسعه یافته و محصولاتی که هم اکنون تولید می شوند آنقدر با کیفیت هستند که به خارج از کشور صادر می شوند .

بله هم اکنون در تمامی کشور های همجوار دستگاه های صنعتی قدرتمند ساخت ایران در حال استفاده هستند .

لازم به ذکز است در طول این مطلب این گزینه را هم اضافه کنیم که هرچند ما در ساخت دستگاه ها تخصص لازم را داریم اما باید از قطعات و تولیدات با کیفیت به عنوان اجزای دستگاه های تولیدی استفاده کنیم زیرا تمامی این قطعات در نهایت یک مجموعه بزرگ را تشکیل می دهند و یک دستگاه با کیفیت بالا تولید می شود .

باتشکر
وبلاگ ماشین صنعتی