دستگاه خشک کن فرش

یکی از دستگاه های بسیار مدرن و جدید در عرصه دستگاه های صنعتی ، دستگاه خشک کن فرش یا همان دستگاه آبگیری فرش می باشد .

دستگاه خشک کن فرش یکی از مدرن ترین دستگاه ها با کیفیت بسیار بالا می باشد که برای افزایش بهره وری کارگاه ها و کارخانه های قالیشویی بسیار لازم است .

برای کارگاه های یزرگ قالیشویی استفاده از این دستگاه یک نیاز اساسی است تا بتوان پاسخگویی به تقاضا را در اینگونه محیط های بزرگ مدیریت کرد .

این دستگاه ها بسیار کار ما را در شستشو و تحویل قالی اسان می کنند  زمانی که قالی شسته شده و تمام شد روش های سنتی اینگونه بود که قالی در محلی یه صورت پهن یا لول رو به سراشیبی قرار می گرفت تا آب قالی به تدریج فروکش شده و خشک شود . اما این روش هم در قالیشوی های بزرگ ممکن نیست و هم چنین مواردی مثل بو گرفتن قالی را نیز در پی داشت .به همین دلیل کارگاه های بزرگ از دستگاه ابگیر یا همان دستگاه خشک کن فرش استفاده می کنند .

این دستگاه پس از قرار گرفتن قالی درون خود با سرعت بسیار بالا شروع به حرکت نموده و در عرض چند دقیقه قالی را تا 95 % آبگیری می نماید که مقدار قابل توجهی است .

پس از ان کافیست مدت کمی قالی در فضای باز قرار گیرد تا به صورت 100% خشک شود .

این دستگاه می تواند روزانه توان کاری را تا 50 برابر افزایش دهد که واقعا در نوع خود بی نظیر است . این دستگاه به میزانی با کیفیت می باشد که هم اکنون به خارج از کشور ارسال می شود و جز برترین دستگاه ها نظافتی صادراتی می باشد .

همچنین این دستگاه تمام مراحل ابگیری را در عرض 2 دقیقه انجام میدهد .

لرزش و صدا در این دستگاه فوق العاده پایین می باشد . از این حیث یکی از دستگاه های بسیار مناسب برای قالیشویی های داخل شهری می باشد .

تولید این دستگاه ( دستگاه گروه ماشین سازی صنعت مدرن تبریز ) با قطعات فوق العاده با کیفیت ، از بزرگترین کارخانه های دنیا انجام می شود .

مهندسین متخصص و دوره دیده مستقیما بر طراحی ساخت و اجرای این دستگاه نظارت دارند .

هم اکنون می توانید این دستگاه و سایر دستگاه های صنعتی نظافتی را از وب سایت صنعت مدرن تبریز سفارش دهید .