خرید دستگاه شستشوی قالی را می توانید از شرکت های متعددی انجام دهید .
شرکت ما نیز در همین راستا یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت و تولید دستگاه های نظافتی همچون دستگاه آیگیری فرش می باشد .

دستگاه های نظافتی شرکت ما ساخته شده با بهترین قطعات از بهترین شرکت ها و کارحانه های بزرگ دنیا می باشد .

 دستگاه شستشوی قالی یا به اصطلاح همان دستگاه قالیشویی انواع مختفی دارد برای مثال این دستگاه ها در اندازه های مختلف همچون دستی ، میانه ، نیمه اتوماتیک ، تمام اتوماتیک و تمام اتوماتیک میزی و ... تولید می شوند .

بسته به نوع فعالیت می توانید دستگاه را هم متناسب با کارگاه خود و هم متناسب با بودجه خود تهیه نمائید .

یکی از بهترین نوع  دستگاه شستشوی قالی دستگاه های تمام اتوماتیک میزی هستند . این دستگاه با اخرین تکنولوزی روز دنیا تولید شده است . نحوه عملکرد این دستگاه به شدت بالا بوده و توان کاری بسیار بالایی داشته و مصرف انرژی ان نیز به شدت پایین است .

دراین بین دستگاه های مشابه زیادی وجود دارند که می توانید به عنوان دستگاه تمام اتوماتیک از ان در کارگاه ها  و کارخانه های قالیشویی خود استفاده کنید .

 دستگاه شستشوی قالی می تواند در نوع دستی نیز تولید شود . در این حالت یک شخص که مسئول دستگاه میباشد باید دستگاه را در تمامی نقاط فرش جابجا نماید .مسلم است که سرعت کار در این حال بسیار پایین است .

البته نمی توان گفت که این نوع دستگاه برای قالیشویی های بزرگ اصلا قابل استفاده نیست اما می توان در قالیشویی های بسیار بزرگ نیز از این دستگاه ها استفاده کرد .

اما در کل باید از دستگاه های بسیار پیشرفته تر استفاده نمود . سرعت اجرا کار در این نوع دستگاه ها بسیار بالا است و برای افرایش بهره وری کار محل مورد نظر حتما ضروری است .

شما می توانید جهت سفارش هریک از دستگاه های شستشوی قالی یا سایر دستگاه های نظافتی با ما تماس بگیرید .